Sunday, July 23, 2006

Batrisyiya Kena Sengat Tebuan

Korang nak tau, masa kami kat Revell Center group kami kat Miri semalam, nak jadi cerita, Batrisyiya terpijak tebuan! Apa lagi meraung la! Mujur sengat tebuan tu tak masuk dalam kaki dia, aku cabut keluar tapi, cukup untuk buat tapak kaki dia bengkak... Masa kat center, kami letak losyen Revell & Trace Mineral Drops kat tapak kaki Batrisyiya... pastu terus pi klinik, Doktor 'just' bagi paracetamol saja... pagi esok dah kecut dan dah berlari & melompat macam biasa... Alhamdulillah... Fuhh... Tapi, Batrisyiya kami ni memang kuat, nangis sekejap saja... pastu relax... tak tau aku nak cakap macam mana... Tuhan saja yang tau... syukur...

Mujur ada losyen Revell & Trace Mineral Drops dia... Losyen tu bagi tempat kena sengat tu rasa sejuk2 & Trace mineral tu nak neutralkan bisa... Memang la aku promote, sebab barang REVELL BAGUS! Trace mineral dia ada lebih kurang 44 jenis mineral, diambil dari Great Salt Lake... memang la kandungan mineral dia tak 100%... kalau kandungan mineral 100% jadi air zam zam la...

Trace Mineral ni antara best seller Revell... betul... betul... dah ramai yang sakit dah sembuh dengan dengan Trace Mineral Drops Revell ni.. masa aku join 1997 aku pakai Trace Mineral Drops cuci muka aku, memang hilang jerawat kat muka... ya lah, cuci muka dengan air yang ada mineral... mesti la bagus... fuhh... penat aku kali... asyik dok promote je...

Kalau korang nak join Revell contact la aku.. Hehehe... Barang bagus mesti promote, betul tak?

2 comments:

je@ said...

tahniah..tahniah..GM!! Sib baik BAT tak apa-apa..Syukur...

KakNi said...

alahai kesian nya kat batrisyia....

Lama dah tak masuk web ini - rupa-rupanya dah update