Wednesday, July 30, 2008

Bahang Ramadhan Sudah Dirasa...

Pejam celik dah nak Ramadhan... tahun ni, babah dah explode, cuma tak jadi x-pak jer... kalau jadi x-pak best la jugak, hari2 orang beli, boleh jadi kaya tu... Zaman sekarang ramai yang dok kutuk cikgu, tapi mangkuk2 ayun kat luar tu tak tau keadaan yang sebenar... hantar anak-anak pi sekolah sebab apa? sebab tak dak pengasuh kat rumah... anak-anak kat sekolah macam setan... ingat cikgu tak dak kerja lain? Hangpa semua yang dok kerja opis tu boleh la cakap senang jadi cikgu, cuti banyak... cuba la jadi cikgu tengok! Ingat time cuti aku dok goyang kaki ka? Cakap banyak pun tak guna... Ada otak, pakai... babah dah give up, fed up & %%^&##@!.

Kalau diizinkan Allah, babah akan resign... lebih bagus mengajar anak sendiri daripada berkorban masa & tenaga & kepala otak untuk anak2 orang yang tak sedar diri... Ntah ler... mungkin jiwa babah bukan untuk bergelar cikgu...

Ntah ler... dah tak tau aku nak cerita banyak2... Harap2 Ramadhan kali ni akan membawa sinar gemilang...

3 comments:

KakNi url baru said...

Jom la kita bukak bisnes kelas tuition kat sini (selangor la), ajar saja, tak perlu fikir pasal displin depa sbb bkn sekolah...

Anonymous said...

sori url baru kakni: kularilari.blogspot.com

IsQim said...

ntah ler kak yani... dah tak dak mood nak ngajar... tengok projek baru kim nanti mcm mana.. http://www.nuqud.net