Tuesday, September 16, 2008

Alhamdulillah...



Akhirnya.. penantian kami sudah berakhir... Firzanah sudah lahir dengan selamatnya jam 12.23 tengah hari tadi... Babah ni punya la kalut, tak kira... nak boh gak gambar baby ni... gambar ni amik pakai handphone ja masa dalam labor room... kepada famili kat kampung tu, semoga terubat rindu... kepada kengkawan, aku dah sarjan... hehehe... Syukur.. alhamdulillah...


5 comments:

je@ said...

Tahniah... bertambah la ahli baru..kirim salam kat is..take care..

~akuni~ said...

Syukur Alhamdulillah, semua nya selamat...

Tahniah kepada Ibu & Babah ya...
dan juga kepada Betty dan Adik...

shafarina said...

tahniah, bertambah rezeki di bulan puasa ni

ps: seb baik dah nak hujung ramadan, klu tak jenuh nak mengganti puasa

Ayu said...

tahniahhhhhhhhhhhhh dan alhamdulillah
akhirnya penantian berakhir jua..

IsQim said...

TQ semua...